شرح وظایف اداره املاک و مستغلات
1.جمع آوری اسناد مالکیت و ارسال آن به اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارایی جهت اخذ سند تک برگی.
2.اخذ نامه بند"د" از اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارائی و ارائه آن با نقشه رقومی و UTM و CD به اداره ثبت و اسناد املاک کل کشور.
4.پیگیری و اخذ سند تک برگی از اداره ثبت اسناد و املاک منطقه مربوطه.
5.تشکیل پرونده و ثبت نام برای املاکی که فاقد سند مالکیت می باشند.(براساس ماده 147 و 148 شهری و ماده 33 روستایی اقدام می شود.)
6.مراجعه به اداره دارایی، شهرداری، ثبت و اسناد و املاک و دفترخانه جهت نقل و انتقال اموال غیر منقول دانشگاه و مراکز تابعه.
7.معرفی کارشناسان خبره و رسمی دادگستری جهت ارزیابی مکانهای مورد درخواست.
8.انجام هرگونه توافق در خصوص املاک واقع در طرحهای دولتی و شهرداریها.
9.انجام مقدمات مربوط به فروش اجاره یا املاک متعلق به دانشگاه پس از تصویب هیئت امناء.
شرح وظایف اداره املاک و مستغلات
1- جمع آوری مدارک املاک دانشگاه و ارسال آن به اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارایی جهت اخذ سند تک برگی
2- اخذ نامه بند"د" از اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارائی و ارائه آن با نقشه رقومی وUTM وCD به اداره ثبت و اسناد املاک کل کشور
3- پیگیری و اخذ سند تک برگی از اداره ثبت اسناد و املاک منطقه مربوطه
4- مراجعه به اداره دارایی، شهرداری، ثبت و اسناد و املاک و دفترخانه جهت نقل و انتقال اموال غیر منقول دانشگاه و مراکز تابعه
5- معرفی کارشناسان خبره و رسمی دادگستری جهت ارزیابی مکانهای مورد درخواست
6- انجام مقدمات مربوط به واگذاری املاک متعلق به دانشگاه پس از تصویب هیئت امناء
7- تشکیل کمیسون اراضی و املاک دارای کاربری بهداشتی و درمانی
8- تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ
9- پیگیری وساماندهی اراضی واملاک اهدایی و قراردادی